sunnuntai 18. lokakuuta 2009

Menestystarina # 7

Lokakuun menestystarina kertoo kanadalaisesta Normasta, joka asuu Wasaga Beachissa, Ontariossa. Tässä hänen itsensä kertomana.

"Olen naimisissa mitä ihanimman miehen kanssa. Meillä on neljä lasta ja 10 lastenlasta. Minulla todettiin kakkostyypin diabetes vuonna1999. Olen vain 1,52 m pitkä joten sopiva paino olisi 45 kilon tietämillä.  Tunnen oloni kuitenkin hyväksi jo 50-52 kilon painossa. Olen ollut solakka suurimman osan elämääni, en oikeastaan koskaan painanut 55 kiloa enempää. Minut lähetettiin itse asiassa lapsena kolmen vuoden ajan eräänlaiseen terveyskouluun jotta painoni nousisi... kamala ajatus!  Mutta noin 35-vuotiaana jouduin auto-onnettomuuteen, jossa sain niskan retkahdusvamman, ja siitä seurannut liikkumattomuus ja vielä myöhemmin vaihdevuodet saivat kilot kerääntymään (kuva on lokakuulta 1999, painoa 77-79 kg).


Kokeilin Painonvartijoita, mutta pudotettuani neljä kiloa painonpudotus lopahti. Minulle kerrottiin, että Painonvartijoilla on jokin salaisuus miten päästä tuon jumin läpi, mutta sitä ei minulle kyllä kerrottu... Turhautuneena lopetin menemästä sinne ollenkaan. Sen jälkeen en kokeillut mitään varsinaista muuta laihdutuskeinoa, mitä nyt yritin syödä terveellisesti. Kokeilin McDougall-dieettiä ja sen jälkeen söin vuoden ajan kasvisruokaa... mutta en tuntenut itseäni terveeksi.

Atkinsilla aloitin heinäkuussa 2000.  Ensimmäisellä induktioviikolla minulta putosi neljä kiloa, joista sain yhden takaisin. Runsaan veden juominen on ongelmani.... Tapaan aina unohtaa juoda, ja joskus juonkin vain puoli litraa päivässä (aija baija).

Vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta on tullut minulle elämäntapa, ja vaikka vedenjuonti ja liikunta tuppaavatkin jäädä liian vähälle ja pientä repsahteluakin tapahtuu, varsinkin maissikautena (LOL), olen sitoutunut tähän elämäntyyliin." (kuva maaliskuulta 2003/65 kg)

Atkinsilla heinäkuusta 2000 lähtien.
Paino: alussa 79kg /nyt 65kg /tavoite 52kg

Vaatekoko: 46/42/38

Hyviä muuntimia
Paunoista kiloihin
Jaloista metreihin
Vaatekokojen muunnin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti